שליח עד הבית בחינם (למעט אופניים) מעל 350 שח

מדוע חשוב לעבור התאמת אופניים

התאמת אופניים | לרוב בני האדם ובהם רוכבי האופניים, קיימת אסימטריה בין שני חלקי הגוף, כל רוכב שונה במבנה האנטומי וביכולות הפיזיות שלו: הבדלים באורך הרגליים, צורת מבנה כף הרגל, מנח לא תקין של הגפה התחתונה שרירים קצרים כוח שרירים לא מאוזן וכו..כלומר, האופניים הכלכך מדוייקים מבחינה גאומטרית  אמורים להתאים למידות שונות של רוכבים אסימטרים! כאשר אין התאמה נכונה בין האופניים לרוכב יכולות להיווצר פציעות, כאבים ,ירידה בהספק ודיווש  פחות יעיל.

התאמת אופניים  בטכנולוגיית  3DMA  (מהמערכות המתקדמות בעולם) למעשה באה למנועה נזקים עתידיים , כאבים ופציעות. הבוחן מקבל ניתוח מדוייק של כל הנתונים ובעזרתם יוכל להביא לרמת דיוק והתאמה בין האופניים לרוכב והכי חשוב…המערכת תוכל לזהות היכן נמצא מרכז הכובד וכיצד ניתן יהיה לאזן אותו. ולסיכום: התאמת אופניים מקצועית תעלה את יעילות הרכיבה תמנע פציעות ותשפר את ביצועי הרוכב.

שלבי האבחון

הרוכב מגיע עם אופניו האישיים וביגוד רכיבה מלא אל הבדיקה (מכנס, חולצה ונעלי רכיבה).

שלב ראשון  מתבצע חיבור החיישנים לאורך הגוף ( ע"י מדבקות ).הבדיקה אורכת כמספר דקות בלבד , בזמן  הרכיבה על האופניים, הנתונים נקלטים ע"י 4 מצלמות בקצב גבוה של 120 תמונות בשניה.

שלב שני דיווש והעברת הנתונים אל תוכנת המחשב, החיישנים המונחים על מפרקי הרוכב מעבירים  נתונים בזמן אמת תוך כדי דיווש – המחשב מייצר הדמיה בתלת מימד שמראה בדיוק את תנועת ציר הדיווש, מיקומי צוואר, גב, מפרקי שורש כף היד, כתף ועוד.

שלב שלישי מבצעים את הליך ההתאמה של האופניים ע"י כיוון חלקי האופניים השונים בהתאם לנתונים שנאספו במהלך הבדיקה וניתוח הנתונים:(גובה אוכף, מיקום האוכף לפנים או לאחור, רוחב האוכף, אוחז כידון אורך וזווית רוחב הכידון+ סוג הכידון, אורך זרועות הקראנק, זווית קליטים ועוד (משתנה בהתאם לסוג האופניים).

בסיום התהליך מקבל הרוכב דוח מודפס ובו כל ניתוח הנתונים אשר בוצעו ע"י תוכנת ה3DMA.

התאמת האופניים מיועדת לאופניי שטח, כביש, נג"ש וטריאתלון.

תוכנת ה3DMA הינה מהמתקדמות ביותר הקיימות כיום בשוק ומאפשרת יכולת של איסוף מידע מדוייק וניתוח נתונים. המערכת ומעבדת את הנתונים  לדמות תלת מימדת המייצגת את תנועותיו של הרוכב. כך ניתן למדוד בדייקנות את תנועות כל אחד מהמפרקים הנעים, המערכת מספקת ערכים מספריים וגרפים המתארים לפרטי פרטים את אופן התנועה של הרוכב לפיכך לאחר בדיקת ההתאמה ואו תוך כדי יעברו האופניים כיוונים שונים לצורך דיוק והתאמה לרוכב.

לתיאום התאמת אופניים